با ولاسکو قطع همکاری نمی‌کنیم

با ولاسکو قطع همکاری نمی‌کنیم

رییس فدراسیون والیبال: بازی‌های خوب تیم ملی والیبال ایران مردم، ‌مسئولان و تیم ملی آرژانتین را به فکر فرو برد که از ولاسکو بخواهند تا والیبال این کشور را احیا کند. ولاسکو با من در این باره صحبت کرد. او خیلی از جدایی تیم ایران ناراحت بود اما گفت که نمی‌تواند درخواست مردمش را رد کند. به هر حال ولاسکو در آرژانتین متولد شده و درس خوانده و به این کشور احساس دین می‌کند.

 

رییس فدراسیون والیبال خطاب به مردم اطمینان داد که جانشین نامداری برای ولاسکو در تیم ملی والیبال ایران معرفی خواهند کرد: مردم اصلا نگران نباشند. شرایطی را فراهم می‌کنیم که والیبال مسیر موفقیت‌هایش را ادامه دهد. امیدوار هستیم که هیچ مشکلی پیش نیاید و امیدواریم با کمک ولاسکو یکی از بهترین مربیان جهان را به خدمت بگیریم.

 

داورزنی یادآور شد: ولاسکو نام بزرگی در والیبال جهان دارد و بسیاری از بزرگان این رشته ورزشی از او حرف شنوی دارند، حتما در آینده از حضور ولاسکو استفاده خواهیم کرد تا با کمک او والیبال مسیر رو به رشد خود را ادامه دهد.

 

داورزنی در پایان دوباره تاکید کرد که مطمئن باشید که تا هفته‌ آینده یکی از بزرگ‌ترین مربیان جهان را برای والیبال ایران تعیین می‌کنند. وی تاکید کرد که بانیولی، سرمربی متین ورامین گزینه فدراسیون نیست، اما از پاسخ به پرسشی درباره آناستازی امتناع کرد.

 

ولاسکو هفته‌ آینده به تهران می‌آید!

 

سرمربی تیم ملی والیبال جمعه هفته‌ آینده (25 بهمن) برای اعلام مواضع خود درباره پذیرفتن هدایت والیبالیست‌های آرژانتین به تهران سفر می‌کند.

 

خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال ایران در هفته‌ گذشته به یکی از چهره‌های اصلی خبرساز در رسانه‌ها تبدیل شد. در حالی که وی تا پایان سال 2014 با فدراسیون والیبال ایران قرارداد دارد، رییس فدراسیون والیبال آرژانتین خواسته تا به هر ترتیب ولاسکو، مربیگری والیبال کشورش را عهده دار شود.

 

خولیو ولاسکو نیز از این دعوت استقبال کرده است. با این حال سرمربی فعلی تیم والیبال ایران برای ارائه توضیحات پیرامون چگونگی جدایی از تیم ملی والیبال ایران و پیوستن به آرژانتین هفته‌ آینده به تهران می‌آید.

 

ولاسکو از مسئولان فدراسیون والیبال خواسته تا برای او کنفرانس مطبوعاتی ترتیب دهد تا رو در روی خبرنگاران با علاقمندان والیبال ایران صحبت کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : غزل | جمعه 18 بهمن 1392 - 15:39 |